گام جدی برای تقویت تعاملات رسانه‌ای میان ایران و عراق واکنش محمدرضا شهبازی، مجری «پاورقی» به ماجرای خبر اخراجش از تلویزیون «گودزیلا منهای یک» هم‌زمان با پخش جهانی در شبکه نمایش خانگی «آبی روشن» با بازی مهران غفوریان و مهران احمدی در راه سینما شاعر «سمرقند»: نمایشگاه، کتاب را به دست مخاطب خاص می‌رساند «باران کوثری» سه داستان کوتاه را برای نابینایان خواند اولین کتاب بازیگر «عطرآلود» در نمایشگاه کتاب آغاز به کار سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران آرمین زارعی، خواننده جوان، بستری شد + علت بازیگر «بازی تاج و تخت» درگذشت + علت فوت عیادت وزیر ارشاد از «رضا رویگری» سریال «آکتور» از شبکه فرانسوی ـ آلمانی «آرته» سر در آورد! دورهمی هنرمندانه نسل جوان |  برپایی نمایشگاه نقاشی «پیرامون» در  گالری هنگام حضور در  جشنواره‌ها برای پیشرفت لازم است، ولی کافی نیست آواز پرنده‌های صبح (۲) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

حضور ۹۰۰ داور کودک و نوجوان، رویکرد مثبت جشنواره امسال است | گفتگو کارگردان «ایلیا، در جست‌وجوی قهرمان»

  • کد خبر: ۱۸۸۱۸۵
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
حضور ۹۰۰ داور کودک و نوجوان، رویکرد مثبت جشنواره امسال است | گفتگو کارگردان «ایلیا، در جست‌وجوی قهرمان»
سهم خراسان رضوی در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان، سه فیلم در بخش داستانی بود که فیلم «ایلیا، در جست‌وجوی قهرمان» به کارگردانی سید علی موسوی نژاد یکی از این سه فیلم است.

«ایلیا، در جست‌وجوی قهرمان» روایت‌گر پسری ۱۱ ساله به نام آرش بوده که یکی از چهار گیمرهای برتر جهان است.

آرش همچون دیگر گیمرهای برتر جهان برای افتتاحیه بازی‌های کامپیوتری دعوت می‌شود اما خانواده‌اش با رفتن او مخالفت می‌کند.

کارگردان فیلم «ایلیا، در جست‌وجوی قهرمان» در مصاحبه با شهرآرانیوز می‌گوید: در واقع حضور در این افتتاحیه، یک توطئه بوده و این گیمر نباید در آن شرکت کند و خانواده در تلاش هستند تا کودک خود را از این چالش نجات بدهند.

موسوی نژاد بیان می‌کند: این نمایش، به موضوعات مختلفی می‌پردازد که در این فیلم در تلاش هستیم تا بازی‌های کامپیوتری را آسیب شناسی کنیم.

وی در خصوص وضعیت جشنواره کودک و نوجوان توضیح می‌دهد: با توجه به عدم برگزاری این جشنواره در سال گذشته، در این امسال نظم خوبی برقررا است و اکران فیلم‌ها به موقع انجام می‌شود.

به گفته کارگردان فیلم «ایلیا، در جست‌وجوی قهرمان»، داورهای کودک و نوجوان که امسال به بدنه جشنواره اضافه شدند رویکرد خوب و بسیار مثبتی است.

موسوی نژاد توضیح می‌دهد: امسال در کنار داورهای اصلی ، ۹۰۰ داور کودک و نوجوان به این بدنه اضافه شدند.

وی با بیان اینکه حیطه کودک و نوجوان دشوارتر از کار بزرگ‌سال است، تشریح می‌کند: در ساخت فیلم‌های حوزه کودک و نوجوان، فیلم ساز باید نیاز و علایق این رده سنی را به خوبی شناخته و با چالش‌های کودک و محدودیت‌های کودک در صحنه به خوبی آشنا باشد.

این کارگردان در خصوص نحوه حمایت از تولیدکنندگان جشنواره می گوید: فیلم ارسالی من در بخش خصوصی و با بودجه شخصی بوده است، اما تبلیغات اکران فیلم‌ها می‌تواند بزرگ‌ترین حمایت برای ما باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->